Vertreter der Staaten

• Ich melde mich hiermit offiziell als Vertreter der Republic of [definition=4]Laurentiana[/definition].

His Excellency
    Ian Jennings
    Governor of [definition=4]Laurentiana[/definition]

• Ich melde mich hiermit als Vertreter von [definition=2]Astoria State[/definition]

Former Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]
    Conqueror of the Wells Dynasty

• Ich melde mich hiermit als Vertreter des Staates [definition=4]Laurentiana[/definition].

[align=center]Mosby M. Parsons

Former Senator for Laurentiana
    Former Governor of Laurentiana
    Former Member of the House of Representatives
    Former Lieutenant General (NG) and
    Commandant of the Laurentiana National Guard

• Ich melde mich als Vertreter von [definition=5]New Alcantara[/definition] anwesend.

[align=center]Aaron Maxwell
    Governor of the Free State of [definition=5]New Alcantara[/definition]

• Für [definition=2]Astoria State[/definition]: Quinn Michael Wells, back in Action!

Quinn Michael Wells, Laureate of the Presidential Honor Star

Former (XXXVII.) Vice President of the US | Former Senator of [definition=2]Astoria State[/definition] | Former SotI | Former Vice-Presidential Nominee | Former Speaker of the Assembly
    3 Times Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]
    Record: Longest consecutive Term and most days in office as Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]

• Sehr geehrte Damen und Herren,

ich möchte als Dekan des Roldemian Institute for History und mit Auftrag der roldemischen Administration anfragen, ob angesichts der Nachbarschaft zu den Vereinigten Staaten die Möglichkeit besteht, die Republik Roldem in Ihre regulären Besprechungen mit aufzunehmen, zuwenigst als assoziertes Mitglied. So die Premierministerin nicht selbst an den Besprechungen teilnehmen kann, wird ein Vertreter des Roldemian Institute for History, zumeist ich an Dekan, die Republik Roldem repräsentieren.

Ich danke Ihnen für Ihre Rückmeldung.

Fabian von Montary
    OEL MP HCR RM
    President Consort of the Democratic Union

Dean of the Montary University Roldemian Institute for History

President of the Union Foundation for Culture, Society and History

State Archivar of the Republic of Roldem and Honorar Consul to the Dominion of Cranberra

• Meinerseits ist das i.O.

[align=center]Mosby M. Parsons

Former Senator for Laurentiana
    Former Governor of Laurentiana
    Former Member of the House of Representatives
    Former Lieutenant General (NG) and
    Commandant of the Laurentiana National Guard

• Meines Wissens ist Ausgestaltung in der Demokratischen Union schon seit jeher Landessache. Aber das hat man intern in der DU zu klären.

Aus astorischer Sicht jedenfalls würde ich die Teilnahme eines Vertreters der Republik Roldem unbedingt begrüßen, um zu einer aufeinander abgestimmten grenzübergreifenden Ausgestaltung zu kommen, von der beide Seiten profitieren würden. Insofern habe ich also keine Einwände oder Bedenken, im Gegenteil.

• Vielen Dank für die fürsprechenden Worte. Ich sehe in der NGC keine diplomatische Plattform, dass wir dazu eine Genehmigung der Unionsregierung bräuchten. Ich bin Wissenschaftler einer semi-privaten Einrichtung und als solcher kooperiere ich ohnehin auch ohne jede Rücksprache mit Manuri im Ausland. Außerdem habe ich als Präsident der Unionskulturstiftung gewisse Freiheiten, was die Forschung angeht. Insoweit halte ich nur eine Zustimmung Ihrerseits für notwendig. :)

Fabian von Montary
    OEL MP HCR RM
    President Consort of the Democratic Union

Dean of the Montary University Roldemian Institute for History

President of the Union Foundation for Culture, Society and History

State Archivar of the Republic of Roldem and Honorar Consul to the Dominion of Cranberra

• In meinen Augen spricht absolut nichts dagegen.

Quinn Michael Wells, Laureate of the Presidential Honor Star

Former (XXXVII.) Vice President of the US | Former Senator of [definition=2]Astoria State[/definition] | Former SotI | Former Vice-Presidential Nominee | Former Speaker of the Assembly
    3 Times Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]
    Record: Longest consecutive Term and most days in office as Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!