Headquarters of the Central Intelligence Agency

• CENTRAL INTELLIGENCE AGENCY
    Harwey Oswald Center for Intelligence | Eaglefort

Chief of Staff: James F. Qirk

Besuch der CIA melden sich bitte hier am Eingang ein. Sie werden dann durch Ihre zuständige Kontaktperson und einer Sicherheitsprüfung abgeholt.

• THE CENTRAL INTELLIGENCE AGENCY

CERTIFICATE OF APPOINTMENT

Reposing special trust and confidence in the integrity and ability of

Charlotte Winthrop of New Alcantara

I do appoint her to be

Director of the National Clandestine Service

and do authorize and empower her to execute and fulfill the duties of that Office according to law, and to have and to hold the said office with all the powers and privileges thereunto of right appertaining.

IN WITNESS WHEREOF, I have hereunto set my hand this seventh day of October, in the year Two thousand nineteen.

James Booth
    Director of the CIA

• Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde.

• Wir freuen uns sehr eine erfahrene Person für den Bereich Clandestine mit Ihnen gewinnen zu können.

Handlung

Reicht ihr erfreut die Hand.

Wenn Sie sich eingerichtet haben, schauen Sie doch bei mir vorbei.

• Handlung

Völlig überraschend trifft der Secretary of Defense ein.

Ich muss umgehend mit dem Director sprechen!

Handlung

faucht er den Mann am Empfang an.

• Adam Denton

Changed the title of the thread from “Harwey Oswald Center of Intelligence | Headquarters of the Central Intelligence Agency” to “Headquarters of the Central Intelligence Agency”.
  • Adam Denton

Added the Label Harvey Oswald Center

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!