Ich gelobe feierlich, dass ich die Verfassung der Vereinigten Staaten getreulich einhalten, bewahren und verteidigen und meine Amtspflichten nach bestem Wissen und Gewissen erfüllen werde. So help me God!
Hatte sich nach der Wahl in der Gentlemen Society eingefunden und am großen Tisch der republikanischen Senatoren in der Legislature Platz genommen. Traditionell nutzten gerade die neuen Senatoren die GS, um sich besser kennenzulernen.
Handlung
Hatte seinem "Nachfolger" einen kleinen Zettel mit seinen Glückwünschen hinterlassen.
Hatte eine Wohnung in D.C. gefunden und vereinbarte mit seiner Familie zunächst allein dorthin zu ziehen. Er würde sich dann, sobald er sich dort eingefunden hatte, ein Haus in der Umgebung des Districts anmieten.
Letter of Resignation to the President of the State Senate
of North Latoka
August 26th, 2024
Dear Mr President,
since Senator Buhl recently announced her resignation as Senator from North Latoka, Governor Rosendale asked me to take her seat in the Senate until elections are held in September. It was with great honor that I accepted Governor Rosendale's offer, and I was recently appointed to the US-Senate. In accordance with the Standing Rules of the State Senate, I hereby tender my resignation as a Senator in the State Senate. It has been an honor to serve our wonderful home state in the Legislature.
What a brilliant evening at the polls. I would like to thank all voters and tireless supporters. We will work hard for our beautiful North Latoka. On the jump to D.C. !
I congratulate president-elect Tamara Arroyo on her victory. A good campaign, you have to recognize that. An incentive for the RNC. Here's to good cooperation.
Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen.Weitere InformationenSchließen