Ich lese gerade...

• Hannah Arendt - Elemente und Ursprünge totaler Herrschaft

Douglas Cornelius "Doug" Hayward
    Lieutenant Colonel des U.S. Marine Corps (Ret.)
    Serena Democrat

• ...Kabinettsprotokolle aus der Scriptatore-, Madison- und Evans-Zeit. 8)

[color=#333333][align=center][font='Times New Roman']XXII. PRESIDENT of the UNITED STATES
    · · ·
    Former GOVERNOR and SENATOR of the FREE STATE of NEW ALCANTARA

• Hast du die in meinen Augen sehr gute CSPAN-Dokumentation zum Supreme Court gesehen?

[color=#333333][align=center][font='Times New Roman']XXII. PRESIDENT of the UNITED STATES
    · · ·
    Former GOVERNOR and SENATOR of the FREE STATE of NEW ALCANTARA

• Hast du die in meinen Augen sehr gute CSPAN-Dokumentation zum Supreme Court gesehen?

Nein, bisher nicht. Gibt's die auf C-Span.org?

²Aspertine: Als Buch lese ich grade "Jenseits von Gut und Böse" von Nietsche. Und du? ;)

Edit: Hab die Doku, danke für den Tipp!

Ulysses S. Finnegan jr.

Former Chief Justice of the United States and of the Free State of [definition=5]New Alcantara[/definition]
    VI. Vice-President of the United States & Former United States Attorney General

Edited once, last by Ulysses S. Finnegan jr. ().

• Bernard Cromwells Artus-Sage.

WARREN BYRD
    30th President of the US
    former Vice President | former Speaker
    former Chairman of the Grand Old Party

• Die GQ. Lektüre für den Weg zum Kurs. xD

Ulysses S. Finnegan jr.

Former Chief Justice of the United States and of the Free State of [definition=5]New Alcantara[/definition]

• Die ist nicht schlecht

Hab mir den ersten Band für meinen Schwedenurlaub angeschafft, weil ich Cromwells Uthred-Saga mochte. Ich hab mich am Ende eingeschlossen um nicht die ganze Zeit von meinen mitreisenden genervt zu werden und hab das Ding aufgesogen. Morgen hol ich mir den zwoten.

WARREN BYRD
    30th President of the US
    former Vice President | former Speaker
    former Chairman of the Grand Old Party

• Wem es etwas sagt: Savage Scars

There is many a boy here today who looks on war as all glory, but, boys, it is all hell. You can bear this warning voice to generations yet to come. I look upon war with horror.

General; Former Commandant of the United States Marine Corps;
    Former Chairman of the Joint Chiefs of Staff;

Marines never die, they just go to hell to regroup.

McQueen Petroleum

• Den Dissent von Justice Scalia in Montana v. Wyoming . Ich hab ja gewisse Probleme mit einigen von Scalias juristischen Ansichten, aber er ist einfach unterhaltsam zu lesen, wenn er z.B. von "Wyomans" schreibt und das mit folgender Fußnote versieht:

The dictionary-approved term is “Wyomingite,” which is also the name of a type of lava, see Webster’s New International Dictionary 2961 (2d ed. 1957). I believe the people of Wyoming deserve better.

Ulysses S. Finnegan jr.

• Hannah Arendt - Elemente und Ursprünge totaler Herrschaft

Das ist immer noch aktuell. Sehr interessant aber sehr langatmig. Man braucht daher auch selbst etwas Disziplin um dabei zu bleiben.

Douglas Cornelius "Doug" Hayward
    Lieutenant Colonel des U.S. Marine Corps (Ret.)
    Serena Democrat

• Einen packendes Manifest für sexuelle Freiheit von einer tollen Person, der ich eine solche Vergangenheit gar nicht zugetraut hätte ...

• Gerade mit A Game of Thrones angefangen...herrliches Buch.

There is many a boy here today who looks on war as all glory, but, boys, it is all hell. You can bear this warning voice to generations yet to come. I look upon war with horror.

General; Former Commandant of the United States Marine Corps;
    Former Chairman of the Joint Chiefs of Staff;

Marines never die, they just go to hell to regroup.

McQueen Petroleum

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!