Election of a Speaker

• Honorable Commoners!

The Election of a Speaker was not held in January 2019. The Election is therefore still to be scheduled and is hereby scheduled.

I call for candidacies within 96 hours.

Kathleen Teresa Johnson (D-AS)
    Former U.S. Senator for Astoria | Former Chairwoman, Congressional Committee on Justice and Ethics
    Former Commoner of the Assembly of the State of Astoria | Former Speaker of the Assembly of the State of Astoria

• Honorable Commoners,

ich fordere Sie auf sich für die Belange der Assembly einzusetzen und somit eine Kandidatur für dieses wichtige Amt einzureichen.

• Sie möchten nicht zufällig für dieses schöne Amt zur Verfügung stehen, Commoner Carter?

user_rank_senate.png

Clifford Henry "Cliff" Burry (D-AS)
    U.S. Senator for the State of Astoria

Former Commoner of the Assembly
    Major (USA ret.)

• Commoner Burry,

ich steh, sollte es notwendig sein, gerne hierzu zur Verfügung - möchte aber den erfahrenen Mitglieder natürlich den Vortritt lassen, oder wenn sich jemand dafür berufen fühlt - so erhält derjenige gerne auch meine Unterstützung :)

• Ich würde eine Kandidatur von Commoner Carter unterstützen!

Former Senator of Hybertina and Astoria State | Former Attorney General
    Former Director of the Electoral Office | Former First Lady of the United States

• Handlung

Verdreht die Augen angesichts dieses Dramas und fasst sich an den Kopf.

Breakup & Recombine Szenen in einer Alio-Clique sind nichts dagegen … :rolleyes

Marc Peterson
    [SIZE=8]Don't try to gorge the whole buffet. Just take what you need.

• Honorable Commoners,

ich stelle fest, dass niemand kandidiert hat. Es gab nur eine Person mit Eventualvorsatz aber keinen begonnenen Versuch mit Rücktrittsvorbehalt …

Marc Peterson
    [SIZE=8]Don't try to gorge the whole buffet. Just take what you need.

• Handlung

Sieht zu Marc Peterson:

Nachdem der Wunsch nach rechtsdogmatischer Exaktheit erfüllt scheint, honorable Commoners, rege ich an, den Wahlgang einzuleiten.

user_rank_senate.png

Clifford Henry "Cliff" Burry (D-AS)
    U.S. Senator for the State of Astoria

Former Commoner of the Assembly
    Major (USA ret.)

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!