Andy Thermind

• Welcome to the Democrats, Sir.

Möchten Sie die Demokraten als Supporter unterstützen oder bewerben Sie sich als Mitglied des Democratic National Committee?

user_rank_democrat.png
    Edward L. "Ed" Willey (D-NA)
    Chairman, Democratic National Committee (DNC) | Montana Democrat
    Former Chairman of the Democratic National Committee | Former NA Legislator | Former CLARK/SMITH September 2017 Campaign Manager
    Former Senior Counselor to the President (Laval Administration) | Former White House Chief of Staff (Denton, Laval and Clark Administration) | Former Under Secretary of Commerce

• Alright. Ich werde dem DNC diese Frage vorlegen und bitte um ein wenig Geduld.

user_rank_democrat.png
    Former Chairman of the Democratic National Committee | Former NA Legislator | Former CLARK/SMITH September 2017 Campaign Manager
    Former Senior Counselor to the President (Laval Administration) | Former White House Chief of Staff (Denton, Laval and Clark Administration) | Former Under Secretary of Commerce

• Mr Thermind, ich darf Ihnen mitteilen, dass das DNC Ihrem Antrag entsprochen hat.

Handlung

Reicht Andy Thermind: die Zugangskarte.

user_rank_democrat.png

• Willkommen in der Democratic Party und besonders im schönen New Alcantara :)

Mr. Thermind, ich würde mich freuen Sie als Mitglied der NA Legislature begrüßen zu dürfen.
    Hier den Amtseid leisten und schon geht's los ;)

Christopher Miller
    Former First Legislator of the Legislature of New Alcantara
    Democrat_NA.png

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!