After much reflection, I’ve decided not to seek re-election to the House of Representatives in the upcoming General Elections.
Serving you in Congress has been the honor of my lifetime. I am deeply grateful for the trust, the support, and the encouragement I’ve received from the people of Freeland, my colleagues, and the Democratic Party over the years. Together, we’ve worked to protect opportunity, strengthen our communities, and uphold the values that make our Republic strong.
Now, I feel called to serve my home state in a new way. I will be running for the Regional Assembly of Region VIII – Saint Francis Range, with the goal of continuing my public service in the Grand Convocation of Freeland.
Freeland shaped who I am. Its people, its landscapes, and its spirit of civic responsibility have always guided my work. I’m excited to bring my experience home, listen to local voices even more closely, and help shape the future of our state from the ground up.
I am humbled by the possibility of one day being considered by my party to follow in the footsteps of our outstanding First Convenor, Emily Parker. That responsibility, if it comes, will be met with the same dedication and integrity that have defined my time in Congress.
Thank you, Freeland. Thank you for believing in me.
The next chapter begins – and I couldn’t be more grateful to walk it with you.
Après mûre réflexion, j’ai décidé de ne pas me représenter à la Chambre des représentants lors des prochaines élections générales.
Servir les citoyennes et citoyens de Freeland au Congrès a été le plus grand honneur de ma vie. Je suis profondément reconnaissante pour la confiance, le soutien et l’encouragement que j’ai reçus de la part des électeurs, de mes collègues et du Parti démocrate tout au long de ces années. Ensemble, nous avons défendu l’égalité des chances, renforcé nos communautés et protégé les valeurs qui font la force de notre République.
Aujourd’hui, je souhaite servir mon État d’origine d’une nouvelle manière. Je serai candidate à l’Assemblée régionale de la Région VIII – Chaîne de Saint Francis, avec l’objectif de poursuivre mon engagement au sein de la Grande Convocation de Freeland.
Freeland m’a façonnée. Ses habitants, ses paysages et son sens profond de la responsabilité civique ont toujours guidé mon action politique. Je me réjouis de pouvoir mettre mon expérience au service de ma communauté locale, d’écouter encore davantage les voix du terrain et de contribuer à l’avenir de notre État.
Je serais honorée, le moment venu, d’être considérée par mon parti pour succéder à notre remarquable Première Convenor, Emily Parker. Cette responsabilité, si elle m’est confiée, sera assumée avec le même engagement et la même intégrité qui ont marqué mon mandat au Congrès.
Merci, Freeland. Merci pour votre confiance.
Un nouveau chapitre commence – et je suis fière de l’écrire à vos côtés.