Antrag auf Mitgliedschaft

• Sehr geehrte Damen und Herren

Auf diesem Wege beanztrage ich die Mitgliedschaft in der Demokratischen Partei.

Roger Castro
    Former Senior Counselor to President Montgomery I II Former special Adviser to President B.Laval II | Former White House Communications Director President Clark I |Former Senior Advisor to President Clark II Former Chairman Lighthouse Foundation

• Mr Castro, welcome to the Democrats.

Matthew Carrión "Matt" Lugo (D-AS)
    53rd President of the United States
    Former Governor of Astoria | Former Senior Advisor to the President (B. Laval II Administration) | Former Lieutenant Governor of Astoria State
    Liberty State

• Ich danke vom ganzem Herzen!
    Wo kann ich meinen Beitrag für die Demokraten leisten?

Roger Castro
    Former Senior Counselor to President Montgomery I II Former special Adviser to President B.Laval II | Former White House Communications Director President Clark I |Former Senior Advisor to President Clark II Former Chairman Lighthouse Foundation

• Ein erfreulicher Sinneswandel - und das sage ich nicht nur als Demokrat, sondern auch als ehemaliger Republikaner und damit eben auch Lagerwechsler ;)

Quinn Michael Wells, Laureate of the Presidential Honor Star

Former (XXXVII.) Vice President of the US | Former Senator of [definition=2]Astoria State[/definition] | Former SotI | Former Vice-Presidential Nominee | Former Speaker of the Assembly
    3 Times Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]
    Record: Longest consecutive Term and most days in office as Governor of [definition=2]Astoria State[/definition]

• Mr. Castro,

ihr Aufnahmegesuch wurde angenommen. Welcome to the DNC!

47th Vice-President of the United States of Astor
    fr. Chairman of the Democratic National Committee
    fr. Senator for Assentia
    fr. Chairman of the State Assembly of Assentia
    fr. Member of the House of Representatives

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!