• Ich beantrage assoziierte Mitgliedschaft bei der Demokratischen Partei und deklariere mich ebenso als zugehörig zu den Hedgehogs.

"Power is like being a lady... if you have to tell people you are, you aren't."

• Und Willkommen bei den Hedgehogs. =)

UZ1vvSv.png

XLVIII. VP | Former Secretary of State (Z. Voerman I & II Administration) | Former Secretary of Commerce (B. Laval II Administration) | Former National Security Advisor (M.C. Lugo I & II Administration)

i5903b4kdtk.png

• Ihre Mitgliedschaft oder Ihr Sitz im DNC, Ma'am?

Edward L. "Ed" Willey (D-NA)
    Montana Democrat
    Former Chairman of the Democratic National Committee | Former NA Legislator | Former CLARK/SMITH September 2017 Campaign Manager
    Former Senior Counselor to the President (Laval Administration) | Former White House Chief of Staff (Denton, Laval and Clark Administration) | Former Under Secretary of Commerce

• Meine Mitgliedschaft, für einen Sitz im DNC ist mein aktuelles Engagement zu gesellschaftlich. :)

"Power is like being a lady... if you have to tell people you are, you aren't."

• In diesem Fall darf ich bestätigen, Ma'am, dass Sie weiterhin Mitglied der Demokraten sind.

Edward L. "Ed" Willey (D-NA)
    Montana Democrat
    Former Chairman of the Democratic National Committee | Former NA Legislator | Former CLARK/SMITH September 2017 Campaign Manager
    Former Senior Counselor to the President (Laval Administration) | Former White House Chief of Staff (Denton, Laval and Clark Administration) | Former Under Secretary of Commerce

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!